Czy wiesz jak istotna jest identyfikacja wizualna firmy? Czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą 😊

Naszą najnowszą identyfikacją wizualną był Salon Uroda w Nieżywięciu. Salon zmieniając lokalizację siedziby postawił na nowoczesny design. Pierwszym krokiem była wizyta i konsultacja z klientem, dzięki czemu mogliśmy poznać oczekiwania oraz charakter Salonu. Pracę zaczęliśmy od koncepcji logo oraz całej identyfikacji spójnej wizerunkiem firmy.

Oznakowanie zewnętrzne

Po opracowaniu wszystkich koncepcji nadszedł czas na oznakowanie zewnętrzne. Ze względu na zmianę lokalizacji było to dla salonu priorytetem. Zastosowaliśmy litery w technologii PCV+PMMA. Natomiast na witrynach zastosowaliśmy folię szronioną, która jest eleganckim sposobem komunikacji wizualnej.

Jeśli chcesz poznać idealny materiał dla Twojej reklamy, umów się na konsultację.

Kolejnym elementem tworzącym identyfikację były fotografie wnętrz oraz profesjonalnych kosmetyków używanych w Salonie. Naszym zadaniem było sfotografowanie i wydobycie charakteru Salonu. Czyste, nowoczesne, kolorowe z elementami drewna – takie wnętrza zastaliśmy na miejscu. 

Materiały reklamowe - ulotki

Wykonane fotografie posłużyły nam do zaprojektowania strony internetowej oraz materiałów graficznych (ulotki, wizytówki). Chcieliśmy aby przy wszystkich wykonanych pracach została zachowana spójność wizualna.  Nietuzinkowe wnętrza, ciekawa kolorystyka, oznakowanie zewnętrzne oraz wizytówka internetowa daje efekt pozytywnych odczuć klienta i harmonii wizerunku firmy.

www.uroda-salon.pl